Lord of the Rings: Gollum – Daedalic Entertainment، استودیو سازنده The Lord of the Rings: Gollum که مدتها تأخیر داشت و بازبینی ضعیفی نداشت. بازوی توسعه داخلی خود را تعطیل میکند.
در مقاله جدیدی توسط Games Wirtschaft، این رسانه گزارش داد که Daedalic Entertainment اکنون روی انتشار، فروش و بازاریابی بازی تمرکز خواهد کرد. این استودیو بیانیه ای را برای Games Wirtschaft ارسال کرد و بیان کرد که این یک “نقطه عطف دشوار” برای شرکت است. برای دریافت ادامه بررسی های بازی ها با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
اخراج افراد برای بازی Lord of the Rings: Gollum Studio
Daedalic Entertainment همچنین به استودیو گفت که در حال اخراج افراد است و 25 نفر تحت تأثیر این اخراج قرار گرفت. یکی از سخنگویان Daedalic به Games Wirtschaft گفت: “ما برای تک تک اعضای تیم خود ارزش قائل هستیم و برای ما مهم است که این انتقال تا حد امکان راحت انجام شود.” بنابراین، ما از کارمندان سابق خود در یافتن فرصتهای جدید در شبکه خود حمایت خواهیم کرد.»
علاوه بر این، استودیوی بازی سازی مستقر در آلمان اعلام کرد که توسعه یک بازی دیگر ارباب حلقه ها را که در داخل روی آن کار می کرد، متوقف کرده است. این بازی از سال 2022 در حال توسعه است و با نام رمز “It’s Magic” بود و ظاهراً سال آینده عرضه می شود.
به گفته Games Wirtschaft، علیرغم اینکه استودیو دیگر روی بازیهای جدید داخلی کار نمیکند همچنان متعهد به بهبود ارباب حلقه ها گلوم است و به گفته Games Wirtschaft، در حال حاضر روی یک پچ دیگر در حال کار است. نسخه نینتندو سوییچ نیز در حال توسعه است و قرار است اواخر امسال عرضه شود.
ارباب حلقه ها گلوم انتشارات و مشکلات عملکردی
ارباب حلقه ها گلوم ماه گذشته منتشر شد و با انتقادهایی به دلیل مشکلات عملکرد، گرافیک و گیم پلی آن مواجه شد. مدت کوتاهی پس از عرضه، سازنده عذرخواهی کرد و متعهد شد که کیفیت بازی را بهبود ببخشد.
در بررسی ما از The Lord of the Rings: Gollum، که به آن امتیاز 4 از 10 دادیم، گفتیم که بازی “مملو از مخفی کاری کسل کننده، پلتفرم بد، و داستانی بیهوده است و برای توجیه اینکه چرا کسی باید این بازی را بپذیرد، کمی توضیح می دهد. وقت آن است که آن را بازی کنم.” برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!