Street Fighter 6
Street Fighter 6

نظرات اولیه نسبت بتا بازی Street Fighter 6

سریع بریم سراغ اصل مطلب  بتای Street Fighter 6 بهترین بتای بازی مبارزه ای بود که تا حالا منتشر شده بود. و  حتی در مورد کیفیت بازی صحبت نمی کنم – اگرچه این نیز واقعاً خوب است. من در مورد همه چیز صحبت می کنم، از ارائه، نت کد Stellar، هاب جنگی فوق العاده، سهولت یافتن مسابقات، تا تعداد بسیار زیاد گزینه ها و حالت های قابل دسترسی، که مهمترین آنها حالت آموزشی است، که واقعا باید در این مرحله در مبارزه با بتاهای بازی استاندارد باشید.

نسخه بتای بسته Street Fighter 6 همه جعبه‌ها را بررسی کرد، سپس کادرهای جدیدی اضافه کرد و آن‌ها را نیز بررسی کرد. اصطلاحاتی که در این مقاله بکار برده شده از خود بازی استریت فایتر برداشته شده است Street Fighter 6 احساس فوق‌العاده‌ای دارد – ضربه سختی دارد، سرعت بالایی دارد و با سیستم Drive عالی قدرت می‌گیرد. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.

 Street Fighter 6 احساس فوق العاده ای دارد. این کار سخت است، سریع است، و با سیستم Drive عالی که دنیای کاملی از ابزارها و گزینه های جدید را برای هر شخصیت باز می کند، قدرت می گیرد.

یکی از نکات مهم من از زمانم با نسخه بتا این بود که چقدر مکانیک Drive Rush را خوب کارکرده.  درایو راش به من یک راه شگفت‌آور سریع برای بستن فاصله، فرود آمدن یک پرتاب یا یک حمله اسنیکی پایین برای جلوگیری از گارد کردن آنها، و قرار دادن خود در موقعیت سودمندتری به من پیشنهاد داد.

و این تنها یکی از کاربردهای این تکنیک است. برای سه نوار از Drive meter خود، می توانید از Drive Rush برای لغو حملات خاص برای ادامه یک ترکیب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر بخواهم با یک پوک به حریف در ضریه متوسط ضربه بزنیم که معمولاً به هیچ چیز تبدیل نمی‌شود، می‌توانم از یک کنسل Drive Rush برای وارد کردن خط تیره و تبدیل یک ترکیب ترکیبی از چیزی که معمولاً فقط یک تک می‌گرفتم، استفاده کنم. ضربه زدن از کل سیستم انعطاف‌پذیری زیادی به سیستم ترکیبی Street Fighter 6 می‌دهد، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا وقتی بازی کامل را به دست آوردم، بیشتر با آن آزمایش کنم.

سرویس Drive Impact در  Street Fighter 6

سپس Drive Impact وجود دارد. این مانور برای مردم در مورد میزان لذت بردن از سیستم مبارزه Street Fighter 6 در مقایسه با سایر ورودی‌ها، نقطه‌ای خواهد بود. Drive Impact یک ضربه فوق العاده قدرتمند است که می تواند تا سه ضربه معمولی را به حرکت درآورد تا یک ضربه ویرانگر از خود وارد کند که دشمن را مچاله می کند و آنها را برای یک ترکیب کامل باز می گذارد.

بیشتر از آن، می‌توان از آن در برابر دشمنی در گوشه نیز استفاده کرد، و حتی اگر مسدود شود، آنها را به دیوار می‌خورد و همچنان یک فرصت ترکیبی به شما می‌دهد. این حرکتی است که وقتی به نفع شما باشد آن را دوست خواهید داشت و وقتی علیه شما استفاده می شود کاملاً تحقیر می شود. من به این موضوع پرداخته‌ام که در طول نسخه بتا چه احساسی نسبت به Drive Impact داشته‌ام، و در نهایت، به جایی رسیدم که از آنچه که آن را روی میز آورده بود قدردانی کردم.

تکنیک فوق‌العاده قدرتمند

مطمئناً این یک تکنیک فوق‌العاده قدرتمند است، اما هنوز هم بازی متقابلی برای آن وجود دارد. راه‌اندازی آهسته آن به اندازه‌ای طولانی است که واکنش‌پذیر باشد، و اگر بتوانید به آن پاسخ دهید، می‌توانید از Drive Impact خود برای جذب ضربه آن‌ها استفاده کنید و آنها را با یک ترکیب کامل از خودتان مجازات کنید. همچنین می توان از روی آن پرید و تنبیه کرد، جلوی داد و تنبیه(اصطلاح)کرد، یا اگر بتوانید سه بار سریع به آن ضربه بزنید، می توانید زره آن را بشکنید و مجازات(اصطلاح) کنید.

زمانی که در گوشه ای قرار می گیرید، یک بازی ذهنی ذاتی نیز در بازی وجود دارد: از آنجایی که بسیار قوی است، مردم بیشتر سعی می کنند از آن برای به دست آوردن آن دیوار استفاده کنند، بنابراین می توانید حتی آمادگی بیشتری برای تلاش و واکنش به آن داشته باشید. . البته، اگر بیش از حد بر تلاش برای واکنش به Drive Impact متمرکز هستید، در برابر هر چیز دیگری آسیب پذیر هستید. اساسا در هر بازی مبارزه ای بودن در گوشه بسیار خطرناک است، اما Drive Impact آن را به ویژه مضر می کند.

هشت شخصیت موجود برای انتخاب

هشت شخصیت برای بازی در نسخه بتا موجود بود: ریو، چون لی، جیمی، لوک، کیمبرلی، جوری، کن، و گویل، و در حالی که برای همه آنها کمی وقت گذاشتم. دو شخصیتی که من در نهایت به سمت کن و جوری جذب شد. کن به شدت با بازی Street Fighter 5 خود متفاوت است. با دو حرکت کاملاً جدید، یک فرمان جدید که ویژگی های چندین حرکت خاص او را تغییر می دهد. و ظاهراً پاداش کمتری برای بی پروایی مطلق، همانطور که بسیاری از کن ها تمایل داشتند در خیابان باشند. Fighter 6. اکثر کمبوهای بزرگ او اکنون شامل انجام حرکات ویژه خارج از فرمان او هستند. که در مقایسه با سایر شخصیت‌ها کمی پیچیدگی بیشتری به مسیرهای ترکیبی او می‌افزاید. اما با این واقعیت که آنها به نظر بیمار به نظر می‌رسند، آن را جبران می‌کند. یک تن خسارت

Street Fighter 6
Street Fighter 6

کن به شدت با بازی Street Fighter 5 خود متفاوت است.

در مورد جوری، او نیز تغییرات بسیار اساسی در نحوه بازی خود داشته است. او دیگر مجبور نیست برای استفاده از برخی حرکات خاص شارژ بسازد – در عوض، او برای تقویت آنها شارژ ایجاد می کند. پرتابه پایین او هنگام شارژ شدن بسیار بیشتر می رود و می تواند مستقیماً از حرکتی به حرکت دیگر در هنگام بارگیری بارها را لغو کند. پرتاب او همچنین برد بسیار خوبی دارد. و در حالی که من در طول بتا زیاد با آن درگیر نشدم، به نظر می‌رسد که سطح 2 فوق‌العاده او در حین فعال بودن. انعطاف‌پذیری و آسیب ترکیبی دیوانه‌واری به او می‌دهد.

Battle Hub بازی استریت فاتیر 6

بتا همچنین اولین باری بود که نگاهی به Battle Hub جاه طلبانه Street Fighter 6 داشتیم. یک مرکز آنلاین که در آن بازیکنان می توانند آواتار خود را ایجاد کنند و در یک بازی مجازی پرسه بزنند. در یک کابینت بازی کنند، بازیکن دیگری را به چالش بکشند یا فقط ادعا کنند کابینه خودتان باشید و منتظر باشید تا کسی شما را به چالش بکشد. این به تنهایی ایده جدیدی نیست – بازی‌های Arc System Works سال‌ها است که لابی‌های آنلاین مبتنی بر آواتار را انجام می‌دهند. اما هرگز به این مقیاس انجام نشده است. به عنوان مثال، سازنده آواتار کاملاً مضحک است. به بازیکنان این قدرت داد می‌شود که با نسبت شخصیت‌های خود هر طور که می‌خواهند وحشی شوند. راه رفتن در اطراف مرکز و خندیدن به هیولاهای کاملی که مردم با آن‌ها ساخته‌اند سرگرم‌کننده است. .

حرکات ویژه بازی را تقلید کنید

فراتر از آن، انواع احساسات سرگرم کننده وجود دارد که به شما امکان می دهد حرکات ویژه بازی را تقلید کنید. یک غرفه عکس، فروشگاهی برای خرید وسایل جدید با استفاده از ارز به دست آمده از بازی وجود دارد. بخشی که در آن می توانید بازی های کلاسیک Capcom مانند Final را بازی کنید. مبارزه، و بخش دیگری که در آن می توانید حالت ویژه Extreme را بازی کنید. بهتر از همه، اگر نمی‌خواهید با هیچ یک از کابینت‌های آرکید درگیر شوید. و فقط می‌خواهید به طور خودکار وارد یک مسابقه شوید، می‌توانید خواستار رتبه‌بندی یا معمولی را فعال کنید.

بر اساس این بتا، من بسیار مطمئن هستم که راه‌اندازی کامل Street Fighter 6 واقعاً لحظه‌ای بزرگ برای FGC خواهد بود. اما نه تنها این، این بتا استانداردی را برای بتای بازی‌های مبارزه‌ای آینده تعیین می‌کند و با گنجاندن به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی را که یک طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای می‌تواند از یک نگاه اولیه به یک بازی بسیار مورد انتظار بخواهد. تعیین می‌کند: انتخاب مناسبی از شخصیت‌ها، نت‌کد عالی. جداسازی از بازی رتبه‌بندی‌شده و معمولی، شوخی از اینکه چه نوع پیشرفتی باید در زمان انتشار کامل بازی انتظار داشت. و حتی یک حالت آموزشی برای یادگیری نحوه بازی کردن. تنها نقطه ضعف این است که اکنون تمام شد. و ما همه بدون Street Fighter 6 تا نسخه بتا بعدی یا تا زمانی که در تاریخی هنوز نامعلوم در سال 2023 منتشر شود. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *