Splinter Cell طرفداران امروز نگاهی غیرمنتظره به بازسازی آینده بازی داشتند. برخی از هنرهای مفهومی جدید توسط یوبی سافت به عنوان بخشی از جشنهای بیستمین سالگرد Splinter Cell منتشر شد! که سم فیشر را در حال عمل با عینکهای آشنای چند بینایی به تصویر میکشد. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
کارگردان خلاق کریس اوتی تایید کرد که بازسازی Splinter Cell هنوز «خیلی زود» در مرحله تولید است! و به نظر می رسد که هنوز راه زیادی با آن فاصله دارد.
اما زمانی که به اینجا می رسد، به نظر می رسد که بهبودهایی در نسخه اصلی داشته باشد.
کریس اوتی، کارگردان خلاق، میگوید: «۲۰ سال بعد، میتوانیم به داستان، شخصیتها، داستان کلی بازی نگاه کنیم [و] برخی پیشرفتها را انجام دهیم – چیزهایی که ممکن است به خوبی پیر نشده باشند. اما هستهی داستان، هستهی تجربه، همانطور که در بازی اصلی بود، باقی خواهد ماند.»
این بازی ممکن است راه دوری باشد، اما یوبیسافت همچنین توضیح داد که برخی از این پیشرفتها چگونه کار خواهند کرد، از جمله ارتقاء هوش مصنوعی بازی.
بازی Splinter Cell:
کریستین کریر، مدیر فنی گفت: «بدیهی است که یک سرباز نیروهای ویژه بهتر آموزش خواهد دید. “آنها به شکلی متفاوت نفوذ می کنند یا به گونه ای متفاوت وارد اتاق می شوند که یک نگهبان امنیتی معمولی انجام می دهد.”
اندی اشمول، طراح ارشد بازی افزود: «ما واقعاً میتوانیم تعامل هوش مصنوعی، نحوه واکنش آنها و واکنش آنها را بهبود ببخشیم. با همه اینها، ما میتوانیم گیمپلی موش و گربه بین سم و دشمنان را بهبود ببخشیم، بهویژه با رفتار دشمنانمان مانند حرفهایهای آموزش دیده.»
Splinter Cell زمانی که در سال 2002 عرضه شد، شامل برخی از سیستمهای پیشگامانه بود، از جمله استفاده از علامت تجاری Stealth Meter (یا Light Meter) هنگام عبور از سایهها.
گزارش شده است که این بازسازی نور اتمسفر را با روشنایی جهانی ردیابی اشعه و همچنین شبیهسازی صوتی بهتری که «تنظیمات واقعاً، واقعاً، واقعاً قانعکننده و دقیق» ایجاد میکند، بهبود میبخشد. برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!