soulframe
soulframe

Soulframe بازی بعدی Warframe’s Digital Extremes و الهام گرفته Princess Mononoke

Soulframe بازی بعدی Digital Extremes توسعه دهندگان Warframe است و این پروژه جدید که از Princess Mononoke استودیو گیبلی الهام گرفته شده است. به نظر می رسد “نسخه دنیای آینه ای Warframe” باشد که در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد. همانطور که توسط واشنگتن پست گزارش شده است. Soulframe در جریان TennoCon 2022 معرفی شد و توسط Steve Sinclair. کارگردان Warframe هدایت می شود که از نقش فعلی خود کناره گیری می کند تا به این ماجراجویی جدید کمک کند. برای دریافت ادامه اخبار با سایت دراگون موبایل همراه باشید

توضیحات بازی Soulframe:

Soulframe یک ماجراجویی جهان باز رایگان است که در کنار آثاری مانند Princess Mononoke و The Never Ending Story «به شدت تحت تأثیر مضامین طبیعت. بازسازی و اکتشاف» قرار دارد. این الهامات به تیم کمک می کند تا دنیایی بسازد که “برخورد بین صنعت و طبیعت باشد. در خدمت آن. جهان نارضایتی خود را نسبت به بازیکنانی که آن را اشغال می کنند نشان می دهد.” جف کروکس. کارگردان خلاق. می‌گوید: «غرور [در «فریم روح»] این است که خود دنیا نسبت به کاری که با آن انجام شده کمی عصبانی است و زمینه‌های زیر در طول روز تغییر می‌کنند.

بنابراین رویه‌گرایی در شبکه‌های غار و شکاف‌ها و غیره در زیر دنیا وجود خواهد داشت.» بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. اما سینکلر خاطرنشان می‌کند که تمرکز Warframe بر روی مبارزات مشترک بازیکن در مقابل محیط و محیط‌های تولید شده رویه‌ای مشترک خواهد بود. علاوه بر این. Soulframe یک «تخیلی نسبتاً عجیب» خواهد بود و با «چرخش با نیروی انسانی در ژانر علمی تخیلی Warframe» متفاوت خواهد بود.

تفاوت های دیگر بازی Soulframe:

سینکلر گفت: “جایی که “Warframe” روی تیراندازی متمرکز است. این یکی روی غوغا تمرکز می کند. “جایی که “Warframe” فوق العاده سریع و دیوانه کننده با سرعت بالا است. این یکی بسیار کندتر و سنگین تر خواهد بود. اما هنوز هم دارد. شباهت های زیادی به ژانری که ما در آن تجربه داریم.» به نظر می رسد Soulframe دارای یک دنیای هاب بسیار باز است که شبیه به سیارات جهان باز جدیدتر Warframe خواهد بود. اما تمرکز بیشتری بر اکتشاف نسبت به سیارات قبلی خود خواهد داشت. این تیم همچنین می‌خواهد به بازیکنان “به صورت لحظه به لحظه احساس زنده بودن” بدهد. با توجه به اینکه بازی Soulframe نام دارد. ممکن است به نظر برسد که Digital Extremes نیز از Dark Souls یا Elden Ring از FromSoftware الهام گرفته است. با این حال. این طرحی که آنها در ابتدا ارائه کرده بودند. نبود.

نظر سینکلر در مورد بازی Soulframe:

سینکلر گفت: “فکر می‌کنم مطمئناً الهام‌بخش ایده‌های اولیه یا کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم نیست. از قضا. عناوین دیگری که احتمالاً از “Warframe” وام گرفته شده‌اند. ممکن است نوعی تأثیر معکوس داشته باشند. اما “Elden” Ring کاملاً موضوع صحبت‌هایی بوده است – شاید به خاطر دوربین باشد. شاید به دلیل سرعت عالی مبارزه آنها باشد. “مفاهیم اساسی” برای Soulframe در سال 2019 در استودیو شناور شد و یک تیم بسیار کوچک متشکل از هنرمندان تنها کسانی بودند که تا فوریه امسال روی آن کار می کردند. بنابراین. چرا Digital Extremes تصمیم گرفت این بازی را در حال حاضر معرفی کند؟

سینکلر گفت: «کار ما به شدت جامعه محور بوده است. «اینکه به [بازیکنان] در مورد تغییرات و اینکه چه کسی رهبری «Warframe» را بر عهده دارد. ندانم. احساس بی‌مدقی می‌کند. در واقع برای اعلام «Soulframe» خیلی زود است! اما از نظر شفافیت و اطمینان از اینکه آنها طرز فکر ما را می‌فهمند. ما تمایل داریم خیلی بازتر از اکثر استودیوها باشیم.»

نظر سازندگان Soulframe:

سینکلر و کروکس همچنین گفتند که قصد ندارند برای سال‌ها سکوت کنند. زیرا برخی از بازی‌های خیلی زود اعلام شده تمایل دارند انجام دهند. و در عوض قصد دارند در اسرع وقت به طرفداران «نگاهی به پشت پرده» بدهند. علاوه بر این. “دیجیتال اکستریمز سرسخت” نسخه ای از “Soulframe” را در عرض یک سال بازی خواهد کرد. سینکلر گفت: «چیزی که ما می‌خواهیم امتحان کنیم این است که مشابه «وارفریم» انجام دهیم. یعنی: «هی. ما را تماشا کن که بازی را می‌سازیم و دستت را روی قسمت‌های سخت بگیر و به ما بگو چه احساسی داری».

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *