Sons of The Forest این بررسی بررسی سایت ign از sons of the forest هست. (که فارسیش میشه پسران جنگل😂) که خیلی بازیه باحالیه امیدواریم از این بررسی خوشتون بیاد! برای دریافت ادامه بررسی های بازی ها با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
هرگز اولین برخورد گیج کننده و وحشتناک خود را با یک آدمخوار در جنگل 2018 فراموش نمی کنم، زمانی که یک موجود باهوش در کابوس تصمیم گرفت به جای تلاش برای کشتن من، به سادگی مرا تماشا کند. و در حالی که دنباله آن، Sons of the Forest، نمی تواند واقعاً تازگی وحشتناک آن بار اول را تکرار کند. اما بر اساس گیم پلی، داستان و فضای یکی از بهترین بازی های ساخت بقا به روش های بسیار رضایت بخشی ساخت. گاهی اوقات من را به یاد وضعیت دسترسی زودهنگام خود با کات سین های ظاهراً ناتمام و عملکرد متناقض می اندازد، اما نه به اندازه بسیاری از بازی های اخیر که از این برچسب استفاده می کنند.
شروع ماجرا از The Forest:
چند سال پس از The Forest، Sons of the Forest شما را به چالش می کشد تا زنده بمانید و اسرار جدیدی را در جزیره ای سرسبز و معتدل کشف کنید که مرا به یاد پیاده روی در شمال غربی اقیانوس آرام آمریکا می اندازد. اندازه آن تقریباً چهار برابر نقشه اصلی است و کاملاً عالی است. مقدار و تنوع پوشش گیاهی که برخی از آن ها می توانند به عنوان منبع غذایی یا داروسازی مورد استفاده قرار گیرند، به منظره پر و غنای می بخشد که به ندرت در این نوع بازی ها شاهد آن هستیم. نورپردازی نیز باورنکردنی است. ابرهایی که در یک روز گرم تا حدی جلوی خورشید را می گیرند، حال و هوای کاوش من را کاملاً تغییر می دهند. این یکی از آن جزئیات کوچکی است که اکثر بازیها آن را نادیده میگیرند، اما وقتی یکی از آنها درست میشود، واقعا متوجه میشوم.
دسترسی زود هنگام ولی تجربه فوق العاده :
اگرچه هنوز کاملاً بهینه نشده است. در حالی که RTX 3080 من معمولاً میتوانست با 60 فریم صاف یا بهتر در 1080p با DLSS تنظیم شده روی حداکثر کیفیت حرکت کند، من هنگام سفر مسافتهای طولانی بر روی خشکی با افتهای نیمه منظم در دهه 20 مواجه شدم. و گاهی اوقات پاپ این آزاردهنده را می بینید که برگ ها و سنگ ها در چند ده متری جلوی شما ظاهر می شوند، که واقعاً می تواند من را از این تجربه خارج کند. من همچنین مشکلات صدای پرگل زیادی داشتم، به ویژه در هنگام طوفان باران یا مواقع دیگری که صداهای مختلف زیادی در آن واحد پخش می شد. با این حال، عملکرد معمولاً یکی از آخرین مواردی است که نهایی می شود، بنابراین امیدواریم بتوان بسیاری از این موارد را در طول دسترسی زودهنگام حل کرد.
علاوه بر این، سیستم کاملی از فصول، از جمله زمستانهای برفی که بیشتر پوشش گیاهی خوراکی را از بین میبرد و شما را ملزم به پیگیری دمای بدن خود میکند، به باورپذیری و خصومت محیط در Sons of the Forest اضافه میکند. این یک تغییر سرعت خوب است، اما من فکر می کنم کارهای بیشتری می توان با این اثرات آب و هوایی انجام داد. خیس بودن و سرمای یخ زده، حتی در سختی های بالاتر، بیشتر یک آزار کوچک است تا یک چالش تهدید کننده زندگی. و، به طرز خندهداری، حتی با استفاده از مواد منفجره C4 نمیتوانید یخ روی آبهای یخزده را بشکنید. اما به طور کلی، من از تنوع بصری و تغییر در فصول سختی که ارائه شد بسیار لذت بردم.
هوش مصنوعی Cannibal از زمان The Forest ارتقاء قابل توجهی داشته است.
البته هنوز به آدمخوارها اشاره نکردم. درست مانند بازی اول، آنها هوشمندانه تمام آنچه را که درباره دشمنان بازیهای ویدیویی به ما آموختهاند زیر و رو میکنند، و حفظ خود را بر تهاجم ترجیح میدهند. هر درگیری با این بدهای استخوانپوش با یک ایستادگی تنشآمیز آغاز میشود، و بسیاری تصمیم میگیرند که دعوا نکنند، مخصوصاً اگر تنها باشند و شما از آنها نترسید. هوش مصنوعی آنها قطعاً از زمان The Forest ارتقاء قابل توجهی داشته است، با مخفی کاری بهبود یافته، پویایی اجتماعی پیشرفته تر، و رفتار گروهی متنوع تر.
آنها می توانند از درختان بالا بروند تا دور شوند یا از بالا به سمت شما هجوم آورند و حتی کمین کنند و خود را در انبوهی از برگ ها مبدل کنند. این وحشتناک است، به خصوص اگر در شب در بیرون گیر کرده باشید و می توانید بشنوید که آنها در نزدیکی هستند، اما نمی دانید کجا هستند. من به شما اجازه خواهم داد برخی از تعاملات جالب تری را که می توانید با این افراد خوب داشته باشید، کشف کنید. کافی است بگویم، هر بار که فکر می کردم آنها از غافلگیری خارج شد، دوباره غافلگیرم کردند.
با این حال، وقتی به اعماق جزیره می روید، آدمخوارها کمترین نگرانی شما را خواهند داشت. در Sons of the Forest تعداد جهشیافتههای وحشتناک و هولناکتری نسبت به نسخه اولیه آن وجود دارد و آنها بسیار خطرناکتر هستند. من واقعاً از تمرکز قویتر روی مبارزه لذت بردم، زیرا از آن برای ایجاد تنش بسیار مؤثر استفاده میشود! نه صرفاً برای بررسی یک جعبه یا ارائه هیجانهای ارزان.
هر مبارزه با حریف قدرتمند ارزش مند است!
هر مبارزه با یک حریف قدرتمند یا گروه بزرگی از دشمنان، یک پازل مدیریت منابع است که من را به یاد برخی از بهترین قسمتهای Resident Evil یا The Last of Us میاندازد. سلاح های برد شما را از خطر دور می کند، اما مهمات می تواند بسیار دشوار باشد. در غوغا، تقریباً غیرممکن است که بدون وارد کردن مقداری آسیب، برنده شوید، که زرههای شکستنی و آیتمهای شفابخش شما را از بین میبرد. و بدون باتری برای چراغ قوه، شما به خوبی مرده اید. ترجیح می دهم از هر 10 بار 9 بار گلوله و غذا تمام شود تا اینکه منبع نورم را در اعماق غار از دست بدهم.
هرگز نمی توانید حدس بزنید که فصل های بعدی Sons of the Forest شما را به کجا می برد.
بنابراین متوجه شدم که باید خطرات و مزایای هر رویکرد را به دقت در نظر بگیرم. آیا از دست دادن یک مشت تیر به غارتی که از این اردوگاه آدمخوارها خواهم برد می ارزد؟ آیا اگر برای حفظ مهمات با تبر به سراغ این جهش یافته بروم، آیا ارزش دارویی را دارد که باید از آن استفاده کنم؟ خود مبارزه نیز دقیق و پاسخگو است، بنابراین من هرگز احساس نکردم که منابعم را به دلیل یک هیت باکس بد یا انیمیشن های کند از دست داده ام.
تجربه های قبلی بازی Sons of The Forest:
حتی اگر «جنگل» را بازی کرده باشید، و بدانید که برخی از فصلهای بعدی چقدر از یک قدم زدن در جنگل فاصله دارند. با اطمینان میتوانم بگویم که هنوز هرگز حدس نمیزنید که Sons of the Forest قبل از پخش تیتراژ شما را به کجا میبرد. و اگر اولین بازی را بازی نکردید، خوب… حدس میزنم دست و پنجه نرم کنید. داستان وحشتناکی که با تلاش برای یافتن یک میلیاردر و خانوادهاش که در بیابان مفقود شده آغاز میشود. بر روی عناصر ماوراء طبیعی ایجاد شد در بازی اول گسترش مییابد. نه همیشه به روشهایی که من از آن لذت میبردم، اما مطمئناً هرگز کسلکننده نبود.
پایان های بازی Sons of The Forest
پایان هر دو سردرد آور است و در حال حاضر، در اطراف لبه ها بسیار خشن است. من قصد ندارم هیچ یک از آنها را در اینجا نشان دهم. اما این یکی از معدود مکانهایی است که واقعاً میتوانم بگویم در حال بازی کردن یک بازی دسترسی زودهنگام هستم. با چیزی که به نظر میرسد دیالوگهای گمشده و برخی از تعاملات شخصیتهای پر زرق و برق است. در واقع، من احتمالاً به شما توصیه میکنم که از تکمیل داستان تا زمانی که در حالت صیقلیتری قرار نگیرد، خودداری کنید! زیرا در این بین کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.
و این شامل ساختن قلعه ضد آدمخواری رویایی شما با یک سیستم ساختمانی جدید و کاملاً مدولار است که به شما امکان می دهد. عناصر ساختاری جداگانه مانند پنجره ها و تیرهای پشتیبانی را در هر کجا که می خواهید قرار دهید. من پنج یا شش ساعت از 25 ساعت خود را تا کنون صرف ایجاد یک پایگاه کردم و واقعاً به سختی سطح آنچه را که اکنون ممکن است خراش دادم. به خصوص اگر یک خدمه کامل و هشت نفره در چند نفره داشته باشید. اتفاقاً تا به حال برای من عالی اجرا شد، بدون مشکل سرور مهم.
شما برداشتتون از این بازی فوق العاده چی بود حتما توی نظرات برای ما بنویسید چون برامون خیلی ارزش منده! برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!