Red Dead Redemption 2 یک داستان گسترده وسترن از وفاداری. اعتقاد و بهای بدنامی است که داستان فروپاشی اجتنابناپذیر گروهی متشکل از پناهگاههای غرب وحشی را روایت میکند که علیه راهپیمایی آرام تمدن و صنعتیشدن مبارزه میکنند. در معتبرترین و زندگیشدهترین دنیای باز Rockstar تا به حال اتفاق میافتد. کارهای زیادی برای انجام دادن. افراد زیادی برای ملاقات. و مکانهای بسیار زیادی برای کاوش وجود دارد که بهشدت گیجکننده است. Red Dead Redemption 2 تنها بزرگترین دستاورد Rockstar تا به امروز نیست. این یک بازی است که به قدری فاقد مصالحه است که دانستن اینکه از کجا بهتر است درباره آن بحث کنید دشوار است.
پس بیایید از ابتدا شروع کنیم: سال 1899 است و قانون شکنان آمریکایی یک گونه در معرض خطر هستند. داچ ون در لینده و گروهش پس از یک سرقت ناموفق در شهر در حال رشد بلک واتر در حال فرار هستند و به سمت کوهستانی عقب نشینی کرده اند که یک کولاک وحشتناک فرار آنها را پوشانده است. ما به دامان آرتور مورگان می افتیم. یک قانون شکن فوق العاده باحال و توانا که داچ در کودکی او را پیدا کرد و در سمت اشتباه قانون بزرگ شد. و در یک داستان تقریبا 60 ساعته ساکن می شویم. برای دریافت ادامه نقد و بررسی این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید!
مقدمه بازی Red Dead redemption 2 :
این یک مقدمه مستقل و خطی است اما یک مقدمه هوشمندانه است. سینماتیکهای شیک تاثیر اولیه را بر جای میگذارند. شما را در گروه جاسازی میکنند و شما را دقیقاً به شخصیتهایی نزدیک میکنند. که تمام تلاش خود را میکنند تا باد زوزهکش را فریاد بزنند. همچنین در حالی که برخی از کنترلها و سیستمهای اولیه Red Dead Redemption 2 را یاد گرفتم. من را در یک حباب بدون حواسپرتی قرار داد.که تأثیر باز شدن نقشه کامل را چند ساعت بعد به روی من افزایش داد. با دید در حد عالی و برف ضخیم پای آرتور را به دام میاندازد. رها شدن در دنیای باز واقعی پس از سخت گیری در این محیط عمداً ظالمانه. واقعاً بر احساس آزادی باورنکردنی که نقشه کامل ارائه می دهد تأکید می کند.
کشور بزرگ:
و چه دنیایی است؛ وسیعتر. زیباتر و متنوعتر از آنچه در Red Dead Redemption در سال 2010 کاوش کردیم (اگرچه بخشهایی از نقشه آن بازی نیز گنجانده شده است). قلههای برفی و باتلاقهای پر از تمساح وجود دارد. جنگل های انبوه و فلات های باز. مزارع زیبا و مزارع بزرگ. نهرهای باریک و دریاچه های بزرگ. غارهای غبارآلود و غارهای کم نور. شهر گل آلود دام ولنتاین. با ساختمانهای چوبی و جذابیت روستاییاش. و سپس شهر باشکوه سنت دنیس. یک کلان شهر کثیف و رو به رشد پر از ولخرجیهای مدرن مانند ترامواهای برقی. جادههای آسفالتشده. و رستورانهای چینی است. مجموعه گسترده ای از اکوسیستم ها و محیط هایی که به طور یکپارچه در اینجا به هم متصل شده اند. چیزی جز قابل توجه نیست.
دنیایی پر از شگفتی:
Red Dead Redemption 2 کار استثنایی ای را انجام می دهد و به آرامی دلایلی برای بازدید از هر گوشه از دنیای بزرگ خود را نیز مشخص می کند. من هنوز به مناطقی از نقشه هدایت میشدم که حتی در مراحل پایانی خط داستانی 60 ساعته آن. هنوز از آن بازدید نکرده بودم. از آنجایی که کارت های زیادی در آستین نگه داشته می شوند. لذت کشف بخش های جدید جهان در سراسر جهان حفظ می شود.
توانایی این بازی برای سرحال نگه داشتن خود پس از ساعتهای بسیار فوقالعاده است و صرفاً به دلیل اندازه و تنوع جهان نیست. این احساس زنده بودن همه آن مکان هاست. در حالی که دنیای عمدتا روستایی Red Dead Redemption 2 به مراتب تراکمتر از بازیهایی مانند Grand Theft Auto V است. اما کاملاً مملو از حیات وحش برای کشف است . افراد برای تعامل (و کمک بالقوه) و مکانهایی برای بررسی دقیق است.
بهترین نوع جهان های باز آنهایی هستند که تقریباً نسبت به حضور شما در آنها بی تفاوت به نظر می رسند. مثل اینکه زندگی ادامه دارد. چه دماغت را در روند کار بچسبانی یا نه. من نشستهام و چوبفروشان را در حال قطع درختان در یک کمپ شلوغ چوببرداری تماشا کردهام و با کنجکاوی یک انگلیسی آشفته را دنبال کردهام که در شهر به دنبال همسرش «گاو» میگردد. هیچ کدام از اینها برای پیشرفت داستان آرتور حیاتی نیست. این فقط به ساختن دنیایی در اطراف او کمک می کند که به من احساس می کند یک بازدیدکننده است نه مرکز جهان.
جزئیات فوق العاده بالا Red Dead redemption 2
سرعت پایینتر Red Dead Redemption 2 در مقایسه با چیزی مانند GTA V که کمی وحشتناکتر است نیز بخش بزرگی از نحوه تشویق من از این بازی فوق العاده است. اجساد باید به صورت دستی غارت شوند و آرتور برای انجام این کار باید به طور فیزیکی بدن را کنترل کند. تپانچه های تک عمل باید قبل از شلیک خمیده شوند. اسلحه آرتور در حال حاضر نیازی به بازیابی از زین خود ندارد. قهوه باید قبل از نوشیدن آن دم شود.
سرعت بدون عجله بررسی دشمنان شکست خورده برای یافتن چیزهای خوب یک تصمیم طراحی جالب است.
بخشی از جزئیات مشکل دار:
در مورد تنها مشکل عمده منطقی من این است که سلاح هایی که قبلاً حمل می کردم مرتباً با دیگران مبادله می شود. اغلب اوقات به وضوح به مأموریت مربوط می شود که در صورت لزوم با تفنگ یا کمان وارد یک کار می شوید. که خوب است. آزاردهندهتر زمانی است که در نهایت با تپانچههای ناهماهنگ برای استفاده از دوتایی مواجه میشوم. در حالی که بازی ترجیحات من را عوض میکند. مسلماً مدت کوتاهی که برای جابجایی آن طول میکشد.
به هر حال. بهطور جدی ارزش این را دارد که با سرعتی که Rockstar در اینجا تلاش میکند کنار بیایید. زیرا چیزهای زیادی برای دیدن و شنیدن وجود دارد. شما مکالمات منحصر بفرد و یکبارهای را خواهید شنید که در کمپ پس از انجام مأموریتهای خاص. و همچنین دیالوگهای سفارشی دیگری که به رویدادهای اخیر اشاره میکنند. میشنوید. با قدم زدن در کمپ. همه چیز را میدانستم. از دعوای شدید جان مارستون و شریک زندگیاش. ابیگیل. تا کلاهبردار خوشذات. هوزیا متیوز. که جک مارستون جوان را با داستانهایی از آخرین ماجراجویی ماهیگیریاش جشن میگرفت. همه اینها در اطراف آرتور اتفاق می افتد.
چه برای استراق سمع مکث کنید یا نه. این باعث می شود که اردوگاه شبیه یک نسخه متمرکز از جهان به طور کلی باشد. جایی که مردم در آن به تجارت خود می پردازند و کاملاً مستقل از شما با یکدیگر تعامل دارند. من نمی توانم احساس واقعی زندگی را که این به تجربه کلی من تزریق می کند دست کم بگیرم.
سرگرمی های بازی های جهان باز
روزنامههایی که در گوشههای خیابان فروخته میشوند. به پیامدهای سوء استفادههای آرتور و همچنین چیزهای دیگری که در سراسر جهان میگذرد. میپردازند. مانند بازی GTA V. میتوانید از سالنهای سینما دیدن کنید و سرگرمیهای قدیمی را انجام دهید. سگ ها را می توان نوازش کرد. من زمان زیادی را در خارج از ماموریت صرف صرفاً به گشت و گذار در اطراف میپرداختم و مانند یک موزه مجازی در جهان میچرخیدم. به سادگی موارد زیادی برای فهرست کردن وجود دارد
وست قدیمی و گیم پلی جدید و قوی
ماموریت های داستان اصلی خود ترکیبی از دزدی های پرمخاطره. تیراندازی های مرگبار. نجات های ناامیدانه. و تعقیب و گریز هیجان انگیز است. که با لیست طولانی از فعالیت های دیگر ترکیب شده است. بسیاری از آنها بهعنوان روشهای ارگانیک برای آموزش فعالیتهای جانبی جدید به ما عمل میکنند. از فروش اسبهای دزدیده گرفته تا بازی پوکر یا ماهیگیری.
بازی کردن، از بسیاری جهات شبیه به نسخه قبلی خود است، اما با انبوهی از انیمیشنهای جدید و چندین لایه تعاملی همراه است. تعداد محدودی از دکمههای یک کنترلر را میپرسد، اما وقتی عادت کردم که کدام دستورها نیاز به ضربه زدن دارند و کدام دستورها نیاز به فشار دادن و نگهداشتن دارند، دردسرهای کمی داشتم. تیراندازی ها به لطف دود زیاد اسلحه و همان سبک انیمیشن های مرگ در حال پرواز و همیشه در حال تغییر که از زمان GTA IV مشخصه بازی های Rockstar بوده اند، بسیار سینمایی هستند. حتی می توانید کلاه مردم را بردارید و بعداً برای خودتان بردارید.
شباهت عجیب بازی جی تی ای و Red Dead redemption 2:
من فکر میکنم یک فرض رایج وجود دارد که Red Dead Redemption فقط GTA روی اسب است. مطمئناً DNA GTA اینجاست، اما با سلاحهای گرم بسیار ابتداییتر در دستان شما، نبردهای اسلحهای صمیمیتر و هرجومرجتر هستند. من عاشق درگیریهای فاصله نزدیک هستم، در پشت تکههایی از پوشش، سرب را با دشمنان که اغلب در فاصله چند متری آنها قرار دارند، مبادله میکنم، یا آن را در تکههای بند لختی بیرون میآورم. هیجان انگیز و سرگرم کننده است.
مبارزه از روی اسب نیز به همان اندازه خوب انجام می شود و تماشای شیره های ناگوار که لنگی می روند و از زین به طرق بی پایان می افتند، همیشه یک نکته برجسته است. فکر میکنم آرتور کسری سنگینتر از هر سه بازی GTA V احساس میکند، اما نمیتوانم بگویم که حرکت او دست و پا گیر است. من واقعاً دوست دارم که آرتور چقدر با دنیا ارتباط دارد.
ارتقا های مختلف:
برخی ارتقاءهای عملی وجود دارد که من به آنها مزایای گیم پلی اضافه کرده ام، مانند یک قایق برای ماهیگیری یا نقشه ای در محله آرتور که قفل سفر سریع را باز می کند. من احساس نمی کنم با انصراف از خرید جمجمه و فرش حیوانات و مواردی از این دست چیز زیادی از دست داده ام. این چیزها کمی بیشتر شبیه یک پرایمر برای Red Dead Online است، مولفه چند نفره در تاریخ نامشخصی بعدا عرضه می شود.
من هم ترجیح دادم کاردستی زیادی انجام ندهم، و هرگز واقعاً به خاطر آن تنبیه نشدم. شما می توانید تونیک ها و چمدان ها را درست کنید و دستور العمل ها را می توان در طول داستان کشف کرد. با این حال، من بیشتر با اقلام خریداری شده، بازیابی انبارها در اردوگاه، و غارت مذهبی اجساد برای مشروب، داروهای تقویتی بهداشتی، و سیگار به موفقیت رسیدم. (من اجساد زیادی ایجاد کردم.)
اسب های بازی Red Dead redemption 2
همه اسبها منحصر به فرد هستند و فقط میتوان به آنهایی اعتماد کرد که به آرتور اعتماد دارند تا آرام بمانند. و او را در مواجهه با شکارچی یا در جنگ با اسلحه لگد نزنند و این اعتماد با سوار شدن. مسواک زدن و غذا دادن به آن ایجاد میشود. دوست داشتم وقتی میترسید اسبم را روی انگشت شست کلیک کنم تا مطمئن شوم – این باعث میشود که او احساس واقعی کند و یک پیوند فیزیکی به دیجیتال بین شما دو برقرار میکند. اسب شما نیز میتواند بمیرد، و اگر این اتفاق بیفتد، او را برگرداند. من همان اسب را از اوایل بازی تا پایان بازی نگه داشتم. و واقعاً به آن مرد بزرگ وابسته بودم. برخی از افراد دیگر در اینجا کمتر خوش شانس بوده اند. و مجبور شده اند .ضربات روحی مرگ رفیق اسبی خود را تحمل کنند .(همیشه چند اسب را احیا کنند، مردم).
افتخار در بازی یا همان Honor:
در همین حال، افتخار شخصی آرتور چیزی است که همیشه در پسزمینه است و بر اساس اعمال او در جهان بالا و پایین میرود. از نظر عملی، قانون شکنی بودن که از کشتن با خونسردی خودداری میکند و به مردم عادی در سراسر جهان کمک میکند، در مغازهها برای شما تخفیفهایی در نظر میگیرد و به طور کلی به این معنی است که مجبور نخواهید بود به همان اندازه به دنبال شکارچیان جایزه و قانونگذار باشید. بازی در نقش یک هیولای شرور نیز امکان پذیر است، اگرچه برای من کاملاً مشخص نیست که آیا ناهماهنگی بین این رویکرد و داستان واقعی آرتور وجود دارد یا خیر. من هنوز نیاز به بررسی بیشتر دارم، اما من واقعا از نحوه بازی من و مرد یاغی با طرف نرم آرتور که انتخاب کردم برای سکونت در آن زندگی کنم، راضی هستم.
Red Dead Redemption 2 شانه به شانه با Grand Theft Auto V به عنوان یکی از بهترین بازی های عصر مدرن می ایستد. این تصویری زیبا از یک دوره زشت است که صبور، صبور و بسیار سرگرم کننده برای بازی است. و با بهترین داستان سرایی Rockstar تا به امروز ترکیب شده است. حتی پس از اتمام داستان طولانی، نمی توانم صبر کنم تا به عقب برگردم و بیشتر بازی کنم. این یک بازی با کیفیت کمیاب است. به دنبال یکی از بهترین تجربه های اکشن تک نفره این نسل هستید؟ این هاکلبری شماست.