اسنپ فود
اسنپ فود

ویژگی جدید اسنپ فود

اسنپ فود با هدف تسهیل تصمیم‌گیری و انتخاب برای کاربران در فرایند ثبت سفارش، ویژگی مدیریت انتظار کاربران را به سرویس خود اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ فود، مدت زمانی که کاربر باید در انتظار دریافت سفارش خود باشد یکی از عوامل تأثیرگذار بر فرایند انتخاب یک فروشگاه برای خرید محصول است. اسنپ فود با در نظر گرفتن تأثیر این عامل بر فرایند خرید کاربران، ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده که به کمک آن کاربر می‌تواند پیش از ثبت سفارش تخمینی از زمانی که باید در انتظار رسیدن سفارشش باشد، به دست آورد.

تا قبل از ارائه این ویژگی جدید، کاربران فقط بعد از ثبت سفارش می‌توانستند از زمان حدودی تحویل سفارششان مطلع شوند اما حالا، این مدت زمان به‌عنوان بخشی از اطلاعات مربوط به فروشگاه ذکر شده که می‌تواند معیار قابل توجهی برای کاربران در انتخاب فروشگاه مورد نظرشان باشد. اضافه کردن ابزارهایی مانند مرتب‌سازی و فیلتر در لیست فروشگاه‌ها به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند فروشگاه‌هایی با کمترین زمان ارسال را بیابند یا متناسب با محدودیت‌های زمانی خود، فروشگاهی را پیدا کنند که در بازه زمانی مدنظر آن‌ها می‌تواند سفارش را ارسال کند.

اسنپ فود
اسنپ فود

اسنپ فود در ارائه این ویژگی جدید، ایراداتی را که پیش از این در تخمین زمان ارسال وجود داشته، حذف کرده و بدین‌ترتیب، عملکرد خود را بهبود بخشیده است. تخمین زمان ارسال تا پیش از این براساس تحلیل رفتار گذشته فروشگاه‌ها و پیک‌ها انجام می‌شد و عوامل لحظه‌ای، مانند شرایط آب‌وهوایی، شلوغی، کمبود لحظه‌ای پیک و… که ممکن است باعث افزایش زمان ارسال شوند، در عدد تخمینی در نظر گرفته نمی‌شد. با توجه به این که هدف اسنپ فود نمایش این تخمین در هنگام جست‎‌وجو و انتخاب فروشگاه به کاربر است، دقت این تخمین بالا رفته و عوامل و شرایط لحظه‌ای پیک‌ها و فروشگاه‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: تنها ۴۰ درصد از خدمات دولت الکترونیکی شده است

بنابراین، در ایجاد و عرضه این ویژگی جدید ۳ راهکار اصلی توسط اسنپ فود به کار گرفته شده تا کاربر با تخمین دقیق‌تر از زمان تحویل سفارش خود، تجربه سفارش بهتری داشته باشد. گام اول، افزایش دقت تخمین با توجه به داده‌های رفتار گذشته پیک‌ها و فروشگاه‌ها بوده است؛ در گام دوم، عوامل لحظه‌ای که می‎‌‌تواند منجر به تأخیر در ارسال شوند، در نظر گرفته شده و در نهایت، زمان ارسال با دقت بهبودیافته در لیست‌ها و مراحل انتخاب فروشگاه نمایش داده شده است.

در مجموع، افزایش دقت زمان‌های تخمینی می‌تواند بر کیفیت خدمات دریافتی کاربران و میزان تأخیرها تأثیر مستقیم داشته باشد و همچنین، بر کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط پشتیبانی اسنپ‌فود نیز تأثیرگذار می‌گذارد. این ویژگی با اطلاع‌رسانی دقیق‌تر به کاربران در مورد زمان دریافت سفارش و آن‌ها را به سمت ثبت سفارش‌هایی با تأخیر کمتر هدایت می‌کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *