.Mortal Kombat 11 هنگامی که برای اولین بار 27 سال پیش به صورت خیره کننده معرفی شد. Mortal Kombat همیشه این شهرت را داشت که “آن بازی مبارزه ای است که در آن شما سر مردم را از بین می برید.” بیشتر به خاطر خشونت و خشونتش شناخته شده است تا گیم پلی آن. همه چیز از آن زمان با MK9 و MKX تغییر کرده است که کیفیت گیم پلی را به کیفیت خشونت رسانده است. این روند صعودی با Mortal Kombat 11 ادامه مییابد. که نه تنها بهترین بازی Mortal Kombat تا کنون است. بلکه مسلماً بهترین بازی Netherrealm است. این یکی از کاملترین بازیهای مبارزهای است که میتوانید بخرید. با حالت تکنفره و چندنفره که برای مخاطبان معمولی و هاردکور برای مدت طولانی و طولانی دوام میآورد. برای دریافت ادامه نقد و بررسی بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید!
کیفیت بازی مورتال کمبت 11
کیفیت تعیین کننده مورتال کمبت در بین جنگنده های دو بعدی این است که نبرد آن حول دو دکمه پانچ. دو دکمه ضربه زدن و یک دکمه بلاک متمرکز است. این در واقع منحصر به فردتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در حالی که سایر جنگندههای دو بعدی معمولاً ترکیبی از حملات سبک. متوسط و/یا سنگین دارند. با حملات ضعیفتر که به حملات قویتر مرتبط میشوند. Mortal Kombat چنین مفهومی ندارد. در عوض. MK از یک سیستم “dial-a-combo” استفاده می کند که به دانش ترکیب دکمه های بسیار خاص برای ساختن یک ترکیبی نیاز دارد.
مطمئناً این یک سیستم مبارزه ای فوق العاده در دسترس برای تازه واردان نیست. اما خوشبختانه. Mortal Kombat 11 با یکی از بهترین آموزش های بازی مبارزه ای که تا به حال بازی کرده ام ارائه می شود. همه چیز از اصول اولیه تا پیشرفتهترین تکنیکها مانند تلههای فریم. زندانی کردن و رشتههای بلاک را پوشش میدهد. و در عین حال مفاهیم کلیدی و دستورالعملهای روشن در مورد نحوه اجرای این تکنیکها را برجسته میکند.
مکانیک بازی Mortal kombat 11
Mortal Kombat 11 تمام مکانیکهای منحصربهفردی را که به این سری هویت میبخشد. حفظ میکند. و البته، خشونتهای بیهدف و غالباً کمدی حرکتهای پایاندهنده بدنام Fatality خود را حفظ میکند. با این حال، اطراف همه اینها سیستمهای جنگی جدیدی هستند که شبیه هر چیزی که این سری تا به حال دیده است. نیست. و Mortal Kombat 11 برای اینکه مایل به برداشتن این گامهای جسورانه برای تازه نگه داشتن چیزها باشد. بسیار بهتر است.
از برخی جهات کمتر، بیشتر است. و سریعتر همیشه بهتر نیست. برای این منظور. Netherrealm نسبت به چند بازی اخیر. بهویژه در مقایسه با Mortal Kombat X با تمرکز بر سرعت بسیار پایین.. سرعت عمل را بهطور قابلتوجهی کاهش داده است. دکمه run از بین رفته است. سرعت پیادهروی در سراسر صفحه کاهش یافته است. و بسیار دور است. – رشته های ترکیبی رسیدن و حرکت رو به جلو بسیار نادرتر هستند. در ابتدا. من طرفدار آهسته بودن Mortal Kombat 11 نبودم. اما هر چه بیشتر وقت گذاشتم. بیشتر متوجه شدم که این تغییرات به ظاهر کوچک چگونه جریان مسابقه را به طرز عالی تغییر می دهند. با تأکید بیشتر بر موقعیت یابی دقیق و تنبیه بوق و تمرکز کمتر بر روی ضربات رعد و برق همه جانبه برای تحمیل بازی مخلوط 50/50. مبارزات تاکتیکی تر و با ارزش تر از بازی هوشمندانه به نظر می رسند.
در یک انحراف چشمگیر و الهامآمیز دیگر از بازیهای قبلی. Mortal Kombat 11 نحوه عملکرد مدیریت متر را با تقسیم آن به دو قسمت کاملاً تغییر میدهد. سنج دفاعی عمدتاً برای گزینههای بیدار کردن خاص. قابلیتهای تعاملی محیطی. و یک حرکت ترکیبی به نام شکست استفاده میشود. متر تهاجمی برای تقویت حرکات ویژه شما برای ایمن کردن آنها در بلوک. افزایش آسیب آنها. باز کردن فرصت های ترکیبی و موارد دیگر استفاده می شود.
حرکات قدرتمند فیتالیتی
بهترین چیز در مورد تقسیم این واقعیت است که به Fatal Blows – یک حرکت قدرتمند که به تنهایی قادر به ایجاد 35٪ آسیب است – اجازه می دهد تا مستقل از متر وجود داشته باشد. ضربات مهلک اغلب بسیار سریع هستند و واکنش به آنها دشوار است. اما با این واقعیت که شما فقط یک ضربه در هر مسابقه دریافت می کنید. متعادل می شود. اگر حتی یک بازیکن آن را ذخیره کرده باشد. لحظات پایانی هر مبارزه نزدیک Mortal Kombat 11 به شدت تنش می کند – تقریباً مانند یک بن بست وسترن قدیمی.
با این حال.بهترین افزوده جدید به مبارزات واقعی Mortal Kombat 11 . Krushing Blows هستند. این ضربههای انتقادی ویژه بهطور خودکار فعال میشوند، اما فقط زمانی که معیارهای خاصی برآورده شوند: به عنوان مثال، هر شخصیت یک ضربهی Krushing به آپرکات خود دارد که اگر بهعنوان یک ضد ضربه بزند، یا اگر حملهای شدید را مجازات کند، فعال میشود. در حالی که آپرکاتها معمولاً نمیتوانند بهعنوان شروع کننده ترکیبی استفاده شوند، اگر یک آپرکات Krushing Blow باشد، حریف را به هوا پرتاب میکند و آنها را بدون هیچ متر هزینهای به روی یک شعبدهبازی قابلتوجه باز میکند.
ضربه ها و تسلط شخصیت ها
چیزهای زیادی در مورد این مکانیک وجود دارد که دوست داشته باشید، حتی در سطح سطح آن بسیار رضایت بخش است که ببینید یک مشت غیرعادی باعث انفجار کامل استخوان در بدن حریف می شود. با این حال، در یک سطح بالاتر، اضافه شدن ضربه های Krushing سطح دیگری از عمق را به هر شخصیت اضافه می کند و تسلط عمیق بر مجموعه حرکت آنها را پاداش می دهد. همچنین یک منبع محدود است، زیرا شما میتوانید از ضربههای Krushing هر حرکت فقط یک بار در هر مسابقه استفاده کنید. بنابراین یادگیری الزامات هر ضربه Krushing برای به حداکثر رساند اثربخشی آنها یک مزیت بزرگ است.
بازیهای مبارزهای Netherrealm همیشه در ارائه حالتهای داستانی بهترین بودهاند و Mortal Kombat 11 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هیچ نوآوری جدیدی در گیم پلی برای ارائه ندارد، اما شش ساعت آن بزرگ، غم انگیز، با بازی خوب است ، و از همه راه های درست مضحک است. اما مهمتر از همه این است که کل فهرست را کامل می کند و به هر شخصیت مدتی در کانون توجه می دهد.
داستان درست از همان جایی شروع می شود که MKX متوقف شد. و به سرعت شخصیت جدیدی را که بازی را تغییر می دهد معرفی می کند: Kronika. موجودی قدرتمند با کنترل بر زمان و تنظیم کننده به دلیل برهم زدن تعادل خیر و شر توسط رایدن با بریدن سر خدای بزرگ شینوک. مسیری را ترسیم کنید که بازنشانی خط زمانی قریبالوقوع دیگری دارد.
ادغام سناریوها!
همه اینها سناریوی سرگرم کننده ادغام گذشته و حال را تنظیم می کند و اجازه می دهد تا لحظاتی واقعاً عالی را ایجاد کند که در آن شخصیت های حال با خود گذشته خود روبرو می شوند. همچنین، برخی از شخصیتهای گذشته با واقعیت خشن آنچه در آینده در انتظارشان است، مواجه میشوند. جانی کیج با شوخیهای شوخآمیز و کنار هم قرار دادن دو خود کاملاً متفاوت، نمایش را میدزدد، اما تعداد انگشت شماری از لحظات شخصیتسازی خارقالعاده نیز وجود دارد که مبارزانی را به نمایش میگذارند که بهطور سنتی زمان زیادی را به نمایش گذاشتهاند، مخصوصا جید.
Krypt Raider
سفارشیسازی شخصیت Mortal Kombat 11 شبیه تکامل طبیعی و به طور کلی ستارهای و تلاقی سیستم تغییرات Mortal Kombat X و سیستم دنده Injustice 2 است. تعداد گزینه های قابل تنظیم برای هر شخصیت کاملاً خیره کننده است، به طوری که هر شخصیت حداقل 60 پوسته، 90 قطعه ابزار قابل تنظیم و مجموعه ای از 10 تکنیک برای افزودن به مجموعه اصلی توانایی های خود دارد. اگر بخواهیم منصف باشیم، بیشتر پوستهها صرفاً رنگآمیزی از لباسهای پیشفرض هستند، اما صرف نظر از این، راههای زیادی برای متمایز کردن جنگندهتان هنگام بازی آنلاین وجود دارد. مشکل این است که چگونه به آنها دسترسی پیدا می کنید، که معمولا زمان خوبی نیست.
ایتم های مختلف در طول داستان:
برخی از این آیتم ها را می توان با بازی در حالت داستانی باز کرد، اما بیشتر آنها از طریق Towers of Time و Krypt به دست می آیند، دو حالتی که دست به دست هم می دهند. کریپت مورتال کامبت 11، مانند بازیهای قبلی مورتال کامبت، یک سیاه چال پر از صندوقچههای گنج است که باز کردن آن به نوعی ارز نیاز دارد. این بار غارت تصادفی است، که به دلیل این واقعیت که لوت نامطلوب زیادی وجود دارد، مشکل بزرگی است.
ممکن است یک صندوقچه گران قیمت را باز کنید به امید یافتن یک Fatality. پوست معرفی کاراکتر یا Brutality جدید، و فقط با یکسری تجهیزات تقویت شده برای شخصیتی که استفاده نمی کنید. مواد مصرفی برج آشغال، هنر مفهومی یا برخی دیگر به پایان برسانید. ارز اضافی عناصر حل معما و تخممرغهای تمیز عید پاک وجود دارد که میتوانید در Krypt پیدا کنید، اما اساساً یک سیاهچال قابل کاوش از لوتباکسها و گاهگاهی ترسهای پرشی است، و این مایه ناامیدی است.
برج های مبارزه Mortal Kombat 11!
سپس برج های زمان وجود دارد که مجموعه ای از برج های چالشی است. که با نوعی موضوع متحد شده اند و در این حالت است که بزرگترین مشکلات Mortal Kombat 11 نهفته است. برخی از برجها از اصلاحکنندههایی استفاده میکنند که مبارزات را فعالانه برای بازی سرگرمکننده نمیکنند. تصور کنید که در مبارزه با حریفی که با سلامتی دو برابر شما شروع میکند، پیروز شوید، در حالی که باید با سیل دائمی پرتابهها و شخصیتهای کمکی مقابله کنید. یا حریفی که بیش از یکی دو ثانیه در نزدیکی آنها بایستید شما را شوکه کند. این یک چالش است، بله، اما چالشی است که بیش از اینکه سرگرم کننده باشد، خسته کننده است.
شما می توانید از مواد مصرفی مختلفی استفاده کنید تا به خود شانس مبارزه بدهید، و آنها مبارزه های غیرممکن را غیرممکن می کنند. اما متوسل شدن به تاکتیکهای بد، مانند پرتابه یا هرزنامه مصرفی، دست کم ناامیدکننده است.
مشکلات برج های مبارزه Mortal Kombat 11!
مشکل دیگر در برجهای مخصوص شخصیتها نهفته است. که بهترین مکانها برای باز کردن قفل تجهیزات مخصوصاً برای شخصیتی است که دوست دارید در آن بازی کنید. به هر دلیلی، برخی از برجهای چالش مسدود میشوند. تا زمانی که کارهای خودسرانه و تکراری مانند زدن 50 آپرکات، انجام 50 فیتالیتی یا 75 بروتالیتی (!) را انجام دهید. که چیزی جز یک مانع بیمعنی اضافه نمیکند. تکمیل برجها از قبل شبیه به سنگ زنی است، بنابراین اینکه مجبور شوید چیز دیگری را در بالای آن آسیاب کنید، مسخره است. بدتر از آن، جوایز تصادفی هستند. بنابراین شما حتی ممکن است چیزی دریافت نکنید که زمان یا تلاش صرف شده ارزش آن را داشته باشد.
برای دریافت بررسی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید