meta
meta

فیسبوک روی رقابت با تیک تاک تمرکز کرده است

به نظر شما موفقیت TikTok باعث نگرانی فیس بوکه؟ ی یادداشت داخلی که اخیراً از پلت فرم رسانه های اجتماعی به بیرون درز کرده که دقیقاً همینو نشون میده.

The Verge گزارشی در مورد یک یادداشت داخلی که به دست آورده بود منتشر کرد. تو این یادداشت، رئیس فیس‌بوک، تام آلیسون، به وضوح برنامه‌های فیسبوک برای اصلاح فید و سایر تغییرات گسترده در برنامه رسانه‌های اجتماعی متا را توضیح داده.(داداشا تورو خدا آپدیت نکنید! هر بار آپدیت کردید باگ جدید دادید تو دامن ما!). تعدادی از تغییرات که در این یادداشت گفتن و معلومه که استراتژی فیس بوک برای رقابت با TikTok دیگر فقط Reels نیست.

meta
meta

بعضی از تغییرات گفته شده:

  • انتظار داریم فیس بوک شروع به توصیه محتوای بیشتر در فید شما از منابعی کند که با آنها ارتباط ندارید! هنوزم می‌توانید پست‌های افرادی که فالو کردید (دوستان و خانواده) را ببینید، اما محتوای بیشتری رو از صفحاتی که با آنها ارتباط ندارید مشاهده خواهید کرد.
  • در حالی که مسنجر و فیس‌بوک در حال حاضر به‌عنوان برنامه‌های جداگانه استفاده میشن، این یادداشت پیشنهاد می‌کنه که اونها رو دوباره یکی کنن.
  • فیس‌بوک همچنان Reels را در اولویت قرار می‌دهد.(پاسخ اینستاگرام به ویدیوهای کوتاهی که TikTok را در وهله اول بسیار موفق و محبوب کرد). فیس‌بوک در حال برنامه‌ریزی برای «ادغام در Home، Watch، IFR و Groups» است.

این تغییرات ویژگی برای شما آشنا نیس؟ اگر کاربر TikTok هستید، باید براتون آشنا باشه. اگرچه نام TikTok ذکر نشده، این یادداشت نشان میده که فیس بوک تمرکز زیادی روی  رقابت با  TikTok دارد. زیرا برای اصلاح Feed کار می کند (که به نظر می رسد تلاش می کند بیشتر شبیه FYP TikTok باشد). و همانطور که قصد دارد بار دیگر مسنجر و فیس بوک را با هم ترکیب کند (تغییری که همانطور که The Verge اشاره می کند، شبیه ویژگی Inbox خود TikTok است).

اینارم بخون باحاله:

قابلیت های کنترلی جدید در اینستاگرام

ایلان ماسک در جلسه این هفته توییتر شرکت میکند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *