اینستاگرام به کاربران امکان خرید محصولات shop در دایرکت را میدهد

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به زودی قادر به خرید مستقیم از مشاغل کوچک در چت خواهند بود. این را خبرگزاری رویترز با استناد به بیانیه متا پلتفرم، مالک اینستاگرام گزارش داده است.

بر اساس اطلاعات موجود، کاربران اینستاگرام فقط یک پیام به شرکت می نویسند، در صورت لزوم تنظیمات مربوطه را اضافه می کنند و سفارش خود را در چت ثبت می کنند. پس از ثبت سفارش، کاربر می تواند آن را در چت پیگیری کند. و همچنین میتوانید سوالات اضافی از فروشنده بپرسید. با استفاده از سیستم پرداخت متا پی می توانید هزینه سفارش را پرداخت کنید.(این موارد در کشور عزیز و دوست داشتنیمون با آب و هوای چهارفصل و مردم خونگرم و دوست داشتنی در دسترس نیست!)در کدام کشورها امکان خرید در چت های اینستاگرام برای اولین بار ظاهر می شود، مشخص نشده است.

اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که در مکالمات خرید مستقیم انجام دهند.

ویژگی جدید بخشی از تلاش های گسترده تر متا در تجارت الکترونیک است. در سال 2020، این غول رسانه های اجتماعی Shops را راه اندازی کرد تا به کاربران امکان خرید محصولات مختلف در فیس بوک و اینستاگرام را بدهد. از آنجایی که اپلیکیشن اینستاگرام در سراسر جهان بسیار محبوب است می توان فرض کرد که امکان خرید در چت به یک ویژگی بسیار محبوب تبدیل خواهد شد.

در به‌روزرسانی اخیر در توییتر، آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، قابلیت‌های جدیدی را برای مشترکین پولی فاش کرد. در برنامه مشترکین، سازندگان اینستاگرام ممکن است برای دسترسی به محتوای انحصاری در برنامه رسانه اجتماعی، اشتراک ماهانه از دنبال کنندگان خود دریافت کنند.

"<yoastmark

به گفته موسری در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، کاربران می توانند مکالمات خصوصی را سازماندهی کنند تا بتوانند با فالوورهایشان ارتباط برقرار کنند. یک مکالمه می تواند حداکثر 30 شرکت کننده داشته باشد.

همچنین بخوانید:  قابلیت های کنترلی جدید در اینستاگرام

همچنین ارسال مستقیم پست ها برای مشترکین اکنون امکان پذیر است. و این پست ها نشان مشترک را نیز نمایش می دهند. سازندگانی که مطالب مشترک دارند اکنون گزینه “خانه مشترک” را در نمایه های خود دارند. به طوری که طرفداران آنها می توانند موارد انحصاری را مشاهده کنند یا برای مشترک شدن اقدام کنند.

اینستاگرام اولین اشتراک‌ها را در ژانویه با قابلیت‌هایی برای ویدیوهای لایو و استوری‌هایی که فقط برای فالوورهای پولی قابل مشاهده است، آغاز کرد. علاوه بر این، مشترکینی که به پست‌ها پاسخ می‌دهند، نشانی در کنار نام خود دارند.

همچنین بخوانید: متا تمرکزش را بر روی رقابت با تیک تاک گذاشته است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *