سونی سانتا مونیکا گزینههای گرافیکی مختلفی را در God of War Ragnarok به بازیکنان ارائه میدهد. زیرا گزارش جدید تنظیماتی را نشان میدهد که از 4K/30 FPS، 60fps و حالت FPS Performance که با حالت 120 هرتز در مانیتور همگامسازی میشود. نشان داد. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
بازیهای ویدیویی نسل جدید شروع به ارائه حالتهای مختلف بازی کردهاند که برخی از حالتها به نفع جلوههای بصری و وفاداری هستند، در حالی که برخی دیگر عملکرد و نرخ فریم را در اولویت قرار میدهند.
به لطف تفکیک گزینه های حالت گرافیکی از Press Start، تایید شده است که God of War Ragnarok از 120 هرتز پشتیبانی می کند. از نظر عملی، این بدان معناست که برای اجرا با نرخ فریم قفل نشده طراحی شده است که هدف آن بالاتر از 60 فریم در ثانیه است. سونی در بیانیهای به IGN گفت که نرخ فریم بر اساس عناصر گیمپلی و مکان جهان متفاوت خواهد بود.
حالت های ذکر شد در گزارش به شرح زیر است:
وضوح مطلوب: 4K/30 FPS قفل شد
عملکرد مطلوب: 60 فریم در ثانیه قفل شد است
وضوح مطلوب (نرخ فریم بالا روشن): 4K/40 FPS قفل شد (HDMI 2.1 مورد نیاز است)
عملکرد مطلوب (نرخ فریم بالا روشن): با 120 هرتز همگامسازی میشود (HDMI 2.1 مورد نیاز است)
مانند همیشه با پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس، تلویزیون شما برای استفاده از گزینه 120 هرتز باید از HDMI 2.1 پشتیبانی کند. همین حال، گزینه انحصاری HDMI 2.1 40 FPS بسیار شبیه به چیزی است که در ماه گذشته در The Last of Us Part I دیدیم.
در پیشنمایش God of War Ragnarok خود، تحت تأثیر «داستان درگیرکننده و احساسی با بخشهایی از کریتوس که بهطور خشونتآمیز اشیاء را به وسط میپاشند. در لحظات آغازین لمسکننده به داخل پاشیده شدیم» (به خدا ترجمس دست ما نیست). . برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!




گاد اف وار رگناروک



