Elden Ring از FromSoftware برنده جایزه بزرگ در مراسم PlayStation Partner Awards 2022 Japan Asia شد که اوایل امروز در توکیو برگزار شد. جایزه بزرگ به دو بازی توسعه یافته در منطقه آسیا با بالاترین فروش در سراسر جهان اهدا شد. و Elden Ring همراه با Genshin Impact این افتخار را به خانه برد. تا پایان ژوئن، Elden Ring بیش از 16 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. کارگردان Elden Ring، هیدتاکا میازاکی، در یک جلسه پرسش و پاسخ با رسانه ها در جریان جوایز شریک پلی استیشن شرکت کرد. جایی که از او پرسیده شد که به نظر او دلیل موفقیت فراری بازی چیست. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
پاسخ میازاکی به Elden Ring
میازاکی پاسخ داد: «راستش، من آن را زیاد تحلیل نکردهام. درست است که فروش بیشتر از بازیهای قبلی ما بود، اما نمیدانم دلیل آن چه بوده است. بنابراین حتی اگر بخواهم آن موفقیت را بازتولید کنم، نمیتوانم.» او خندید. او گفت که قصد دارد به ساخت بازیها «به همان روش قبلی» ادامه دهد، بدون اینکه اجازه دهد تحت تأثیر موفقیت Elden Ring قرار بگیرد. میازاکی گفت: «سعی میکنم زیاد به آن فکر نکنم، زیرا فکر میکنم تحلیل عمیق آن و تلاش آگاهانه برای تکرار آن در یک بازی دیگر ایده بدی است.»میازاکی از فروش حلقه الدن راضی است
با این حال، میازاکی گفت که از فروش و تحسینی که Elden Ring به دست آورد خوشحال است. و این امر منجر به روند توسعه کاملتری برای او و تیمش در FromSoftware میشود و به آنها اجازه میدهد بازیهای آینده را بسازند که حتی صادقتر باشند. سبک خودشون
نظرات مختلف نسبت به بازی Elden Ring
میازاکی همچنین از میازاکی پرسید شد. که نظر او در مورد نظرات مختلف بازیکنان در پی موفقیت بازی چیست، که او نشان داد که مراقب است بیش از حد در معرض بازخورد بازیکنان قرار نگیرد.
من احتمالاً نمیتوانم به تک تک نظرات بازیکنانمان گوش دهم، و اگر فقط بازخوردهای انتخابی را دریافت کنم، ممکن است بر تصمیمات آینده من به عنوان یک توسعهدهنده تأثیر بگذارد، که به نظرم ناراحتکننده است. میازاکی گفت که من شخصاً نمیتوانم کاملاً عینی باشم. بنابراین سعی میکنم از قرار گرفتن مستقیم در معرض نظرات بیش از حد اجتناب کنم.
سعی میکنم زیاد به آن فکر نکنم، زیرا فکر میکنم این ایده بدی است که آن را عمیقاً تحلیل کنم و آگاهانه سعی کنم آن را در یک بازی دیگر تکرار کنم.
ازسوی دیگر، میازاکی گفت که Elden Ring بازیکنان زیادی را جذب کرده است که قبلاً هرگز بازی FromSoftware را بازی نکرده بودند. که او را به یاد زمانی میاندازد که بازیکنان برای اولین بار Demon’s Souls را کشف کردند. او گفت: «این یک احساس نوستالژیک است.
Elden Ring و Genshin Impact در میان برندگان اصلی هستند
Genshin Impact نیز برای دومین سال متوالی برنده جایزه بزرگ شد. الدن رینگ علاوه بر جایزه بزرگ، جایزه انتخاب کاربر را نیز به همراه Earth Defense Force 6، Stray، Ghostwire: Tokyo و Stranger of Paradise Final Fantasy Origin دریافت کرد.
دیگر برندگان جوایز:
دیگر برندگان جوایز شامل Final Fantasy XIV، Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles، Resident Evil: Village، Gran Turismo 7 و Apex Legends بودند.
برای پوشش بیشتر Elden Ring، بررسی کامل ما و همچنین مصاحبه ما را با پخش کننده ای که بدون زدن یک ضربه توانست تک تک رئیس ها را شکست دهد، بررسی کنید. برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!