Assassin’s Creed Mirage در Ubisoft Forward رونمایی شد

یوبی سافت به طور کامل بازی Assassin’s Creed Mirage را معرفی کرد. یک بازی اکشن ماجراجویی جدید در این سری که بر روی مخفی کاری و پارکور تمرکز دارد. Assassin’s Creed Mirage که به عنوان بخشی از Ubisoft Forward’s Assassin’s Creed Showcase معرفی شد. شما را به عنوان باسیم بن اسحاق انتخاب می کند و در شهر بغداد. بیست سال قبل از رویدادهای Assassin’s Creed Valhalla می گذرد. این طراحی شده است تا یک برداشت مدرن از قالب اصلی گیم پلی بازی های قبلی Assassin’s Creed باشد، با توسعه دهنده Ubisoft Bordeaux از سه ستون طراحی مشابه بازی اصلی استفاده می کند: مخفی کاری، پارکور، و ترور.برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.

هنوز هیچ گیم پلی از بازی منتشر نشده

هیچ گیم پلی نمایش داده نشد. اما یک تریلر سینمایی CGI با تمرکز بر ظهور Basim از یک دزد ساده خیابانی به یک قاتل چیره دست بود. او این کار را زیر نظر روشن، یک قاتل ایرانی با بازی شهره آغداشلو، بازیگر برنده جایزه امی انجام می دهد. سارا بولیو، کارگردان روایت، گفت که می‌توان انتظار داشت که داستان این دو نفر شامل شخصیت‌های تاریخی متعددی از جمله رهبران سیاسی باشد.

در یک جلسه توجیهی اضافی که به مطبوعات نشان داد. Ubisoft Bordeaux تعدادی جزئیات اضافی را فاش کرد. این بازی مانند بازی‌های اولیه این مجموعه، یک بازی شهری است و بغداد به چهار منطقه مختلف تقسیم شده است. فراتر از بغداد، ما همچنین از الموت، مقر قلعه مخفی ها دیدن خواهیم کرد.

جهان با در نظر گرفتن مسیرهای پارکور و مخفی کاری طراحی شده است. بنابراین منتظر مسیرهای زیادی تا پشت بام ها و مکان های مخفی باشید. یک سیستم تشخیص دانه‌دار جدید ساخته شده است تا جزئیات بیشتری را در برخوردهای مخفیانه ارائه دهد. یوبی‌سافت می‌گوید که می‌توانید انتظار بازگشت برخی از حرکات کلاسیک پارکور. از جمله چرخش گوشه، و سرعت اجرای آزاد را نسبت به بازی‌های قدیمی‌تر داشته باشید.

برگشت به سمت بازی کلاسیک Assassin’s Creed

بازگشت به یک قالب بازی کلاسیک تر همچنین به این معنی است. که ساختار RPG بازی های مدرن Assassin’s Creed حذف شد. Mirage به عنوان یک بازی خطی تر با تمرکز زیاد روی داستان توصیف می شود. مانند بازی‌های اصلی، زنجیره‌های ماموریت خطی و سپس بخش‌هایی وجود خواهد داشت که می‌توانید از بین تعدادی از ماموریت‌های مختلف موجود را انتخاب کنید.

برخی از این ماموریت‌ها همان‌هایی هستند که یوبی‌سافت آن‌ها را «ماموریت‌های جعبه سیاه» می‌نامد، که مأموریت‌های اصلی ترور هستند. جزئیات زیادی ارائه نشد، اما گفته شد که آنها “فرصت هایی را برای تعیین ابزار و مسیر برای سرنگون کردن هدف بعدی” فراهم می کنند. شاید آنها از ماموریت های ترور AC Unity استفاده کنند که راه های مختلفی برای نفوذ و منطقه و کشتن یک هدف ارائه کرده است؟

قدیمی و جدید و مدرن با هم ترکیب می شوند

در حالی که Assassin’s Creed Mirage مطمئناً به ریشه های خود نگاه می کند. این برداشت مدرن از این ایده ها چند مفهوم جدید را معرفی می کند. همراه عقاب که اولین بار در Assassin’s Creed Origins معرفی شد، بازگشته است. یوبی سافت می گوید که استفاده از دید پرنده برای شناسایی مسیرهای مخفی کاری مفید است. اما از دشمنان کماندار جدیدی که می توانند عقاب شما را از آسمان پرتاب کنند، آگاه باشید. Basim همچنین به “Assassin’s Focus” دسترسی خواهد داشت. توانایی ای که زمان را کند می کند و به او اجازه می دهد چندین ترور را همزمان انجام دهد. تا حدودی شبیه پاسخ Assassin’s Creed به سیستم Mark and Execute Splinter Cell است.

فراتر از این اضافات، به نظر می رسد که کیت باسیم مطابق سنت این مجموعه است، از جمله تیرک، تله و مین. او همچنین می‌تواند داربست‌ها را روی دشمنان و دیگر کشتارهای محیطی از این دست بکشد.

Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS5، PS4، PC و Amazon Luna عرضه خواهد شد. سه نسخه برنامه ریزی شد. نسخه استاندارد 50 دلاری، نسخه لوکس 60 دلاری (که با “محتوای اضافی” ارائه می شود) و جعبه کلکسیونی 150 دلاری که شامل نسخه لوکس به علاوه مجسمه 32 سانتی متری باسیم، ماکتی از سنجاق سینه او، نقشه و کتاب هنری، موسیقی متن است.

داستان مدرن Assassin’s Creed اکنون از طریق Infinity گفته می شود

یوبی‌سافت در حال تغییر نحوه روایت داستان Assassin’s Creed مدرن است. و آن را از بازی‌ها بیرون می‌کشد و آن را به بخشی از Assassin’s Creed Infinity تبدیل می‌کند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از Ubisoft Forward امروز، معاون تهیه کننده اجرایی Assassin’s Creed، Marc-Alexis Coté، به خبرنگاران توضیح داد که پلتفرم هاب آینده این سری، خانه جدید خط داستانی متا Assassin’s Creed خواهد بود.

کوته در مصاحبه ای با IGN توضیح داد: “من می خواستم [اینفینیتی] نقطه ورود خوبی [به سریال] باشد.” و اینجاست که استخراج داستان متا از بازی‌های ما و زنده کردن آن در سطح پلتفرم یک تغییر مهم برای فرنچایز است.

راه اندازی پلتفرم Infinity و اولین بازی آن، Codename Red، آغازی است که یوبی سافت آن را Period 3 of Assassin’s Creed می نامد. Period 1 مجموعه را از زمان شروع آن تا Assassin’s Creed Syndicate (در اصل دوران اکشن/ماجراجویی) پوشش می دهد، در حالی که Period 2 دوره RPG Origins، Odyssey و Valhalla را پوشش می دهد. این عصر جدید به گونه‌ای طراحی شد که مکان خوبی برای پیوستن بازیکنان جدید باشد. که داستان متا پیچیده‌تر و در حال انجام که در دوران مدرن اتفاق می‌افتد از داستان‌های تاریخی مستقل جدا شود.

اساسینز کرید Showcase

کوته می‌گوید: «افرادی که عاشق غوطه‌ور شدن در گذشته هستند، می‌توانند درست به آنجا بپرند و هیچ‌وقت حرفشان قطع نشود یا نیازی به دانستن اینکه دزموند و لیلا کیستند».

همانطور که به عنوان بخشی از Assassin’s Creed Showcase امروز توضیح داد. Infinity یک بازی نیست، بلکه یک مرکز پرتاب مانند برای این سری است. این بدان معناست که خط داستانی امروزی احتمالاً از طریق شخصیت قابل بازی مانند دزموند یا لیلا روایت نخواهد شد. کوته از توضیح دقیق نحوه روایت داستان خودداری کرد، اما گفت که باید انتظار داشته باشیم که روش با گذشت زمان تغییر کند.

کوته گفت: «روشی که ما داستان را روایت می کنیم با گذشت زمان تکامل می یابد. اما انتزاعی که ما می خواهیم مردم داشته باشند این است که [بی نهایت] آنیموس شماست. این اکسپلورر DNA شما روی دسکتاپ شما است. شما شخصیت اصلی داستان هستید.» برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *