Assassin’s Creed Infinity – یوبی سافت رسما بازی Assassin’s Creed Infinity را معرفی کرد، پلتفرم و مرکز جدیدی برای بازی های Assassin’s Creed. همچنین دو بازی اول که بخشی از Infinity خواهند بود را فاش کرد: یکی که زندگی یک شینوبی در ژاپن فئودالی را دنبال میکند و دیگری توسط کارگردان Watch Dogs: Legion، Clint Hocking. برای دریافت ادامه اخبار از این بازی با سایت دراگون موبایل همراه باشید.
Marc-Alexis Côté معاون تولید کننده اجرایی Assassin’s Creed که امروز به عنوان بخشی از نمایشگاه Ubisoft Forward’s Assassin’s Creed فاش شد. توضیح داد که «اینفینیتی فی نفسه یک بازی نیست. این تنها نقطه ورود طرفداران ما به فرنچایز Assassin’s Creed در آینده خواهد بود. Infinity قرار است مرکزی باشد که تمام تجربیات مختلف ما و بازیکنان ما را به روشهای معناداری با هم متحد میکند.”
Assassin’s Creed Codename Red
این مرکز مکانی خواهد بود که بازیهای مختلفی در آن وجود خواهند داشت و به نظر میرسد که با Assassin’s Creed Codename Red شروع میشود. کدنام رد که توسط کوته به عنوان “عنوان پرچمدار بعدی و آینده بازی های RPG جهان باز ما” توصیف می شود، در ژاپن فئودالی می گذرد. دوره ای تاریخی که اغلب توسط طرفداران درخواست می شود. یک تریلر بسیار کوتاه، شینوبی را نشان میدهد که روی یک سقف شیبدار میپرد و تیغه پنهان خود را بیرون میکشد. اما این تمام چیزی است که تا به حال نشان داده شده است.
Codename Red توسط یوبیسافت کبک، تحت رهبری Assassin’s Creed Odyssey و کارگردان خلاق Immortals Fenyx Rising، جاناتان دومونت، در حال توسعه است.
کوته همچنین بازی دومی را معرفی کرد که برای پلتفرم Infinity در دست توسعه است: Assassin’s Creed Codename Hexe. این در حال توسعه در Ubisoft Montreal است و به کارگردانی Clint Hocking، کارگردان Far Cry 2، Splinter Cell: Chaos Theory و Watch Dogs: Legion است. کوته آن را «یک عنوان پرچمدار جدید» و «نوع بسیار متفاوتی از بازی Assassin’s Creed» توصیف کرد.
تریلر Codename Hexe و ارتباط آن با Assassin’s Creed Infinity
یک تریلر از Codename Hexe نمایش داد شد، اما چیزی در مورد صحنه یا شخصیت اصلی فاش نشد. با این حال، به یک جهت غیرعادی برای سریال اشاره کرد: لوگوی مثلثی Assassin که از شاخه ها و ریسمان ساخته شده بود. شبیه به طلسم جادوگری آویزان از شاخه درخت نشان داد شد. لوگوی اصلی بازی دارای ویژگی هایی است که طلسم روی طرحی پر از رون به شکل یک ستاره هفت پر هپتاگرام قرار گرفته است. بر اساس موسیقی وهمآور استفاده شده در تریلر، آن تصاویر، و نام Hexe (که کلمه آلمانی برای “جادوگر” است). آیا Assassin’s Creed میتواند موضوع شکار جادوگران را بررسی کند؟ محاکمههای جادوگران بامبرگ، که در دهه 1600 و در پسزمینه جنگ سی ساله برگزار شد. حدس منطقی برای تنظیم Hexe به نظر میرسد، اما هیچ جزئیات رسمی از Ubisoft وجود ندارد.
Codename Red و Hexe تنها دو بازی بودند که به طور رسمی برای پلتفرم جدید معرفی شدند، اما Côté همچنین فاش کرد که Infinity شاهد بازگشت بازی چند نفره به Assassin’s Creed خواهد بود. او گفت: «ما در واقع در حال بررسی این هستیم که چگونه تجربیات مستقل و چندنفره را به دنیای Assassin’s Creed بازگردانیم که همگی به Infinity Hub متصل هستند.
حرف آخر
جزئیات بیشتری فاش نشد، بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که یوبیسافت در حال برنامهریزی برای بازگشت حالتهای چندنفره به سبک گربه و موش از سالهای Ezio از Assassin’s Creed است، چیزی شبیه به ماموریتهای Co-op Unity یا حتی هر دو. با این حال، استفاده از اصطلاح “مستقل” نشان می دهد که، مشابه بازی Call of Duty’s Warzone، این مورد جدا از بازی های پرچمدار که در Infinity نیز زندگی می کنند وجود خواهد داشت. انتظار نمی رود تا زمانی بعد از سال 2023 باشد. برای دریافت اخبار های بازی های دیگر با سایت دراگون موبایل همراه باشید!